2012-08-27

全城X爆 TVB!!!!

咁既賽果,咁既投票機制!!  我個Facebook啲人洗版喪鬧洗到而家呀!!!!  

全城X爆TVB呀!  還我選舉權,還我架車,還我民意港姐!!!!

6 則留言:

匿名 提到...

TVB 如果好似佢地所言真係俾成百萬間公司去搞個系統,我建議TVB 告該網絡系統公司,唔出律師信就係身有屎

匿名 提到...

其實搞成咁都幾羞家,話哂40周年,初初聲大大又話淘汰、又真人騷、又全民投票,最後成個港姐做到冇哂聲氣不但止,最後連投票都冇埋。

匿名 提到...

其實三甲表現都好好,係實之名歸,唯一可惜係朱千雪攞唔到冠軍。 岑杏賢雖然睇落大方有冠軍樣,但表現嘛嘛地.

匿名 提到...

Top 1 and 3 are ok accept for Wong Sum Wing Jacqueline!!!!! :(

ada 提到...

簡直失望到透啦!今年港姐特刊又沒童年照!網頁又不刊登​​!我在tvb網頁留了無數次的留言,都沒有童年照!TVB垃圾!沒改善,沒有聽取會員的意見,TVB,關閉網頁啦!


盧健揚 提到...

生活影音製作
視訊聊天
呱呱視頻社區
呱呱真人秀
呱呱視頻娛樂
呱呱視頻演藝社區
呱呱下載
呱呱視頻社區
呱呱視頻
51vv視頻社區
51vv虛擬視頻
51vv聊天室
51vv視頻社區下載
七喜視頻社區
七喜小說
七喜言情小說
言情小說
言情小說免費閱讀
言情小說吧
好看的言情小說
都市言情小說
言情小說排行榜
言情小說大全
言情小說推薦
免費言情小說
小說閱讀網
美女貼圖
日韓美女貼圖
花生美女貼圖
美女圖片
貼圖論壇
熊貓貼圖
美女工廠貼圖
美女貼吧
日韓美女裸體貼圖
日韓成人美女貼圖
成人美女貼圖論壇
成人日韓貼圖
日韓貼圖
世界杯日韓美女
日韓美女全捰體照片
美女寫真
美女裸體的視頻
美女裸泳
美女裸泳照
美女裸泳無遮擋圖片
美女裸泳照視頻
視訊交友
視訊聊天交友網