2011-07-26

2011港姐博客之選

估唔到隔離台阿FUN搞呢個MissHK Bloggers' Choice已經搞到第三年喇!  繼上年協辦後,今年我又好榮幸可以參與呢個咁有意義既活動!  不過呢個Fun博主好惡,下令我今晚要宣傳下,當然我作為協辦機構實在係義不容辭啦!

今年既選舉方式跟去年一樣,都係由十位主席評判加招募既客席評判一齊擔任。雖然話係有主客之分,不過我地既計分方式非常公平,每位評判既分數weighing一樣,冇話邊個佔重啲架!

如果你都想參與,不妨send個e-mail去mhkbloggerchoice@gmail.com報名參加啦,先到先得架!

曾志偉 + 候選港姐: 我地等緊你架!