2011-06-01

15位佳麗突擊亮相

今年TVB玩大surprise,明明話6月2日先至公布名單,點知冷不防早兩日已經來個內部meeting先,仲破天荒叫啲佳麗企定定俾班記者影相,連官網都即刻登哂啲相,務求搶閘以最先消息搶客。難為我地一班港姐fans既驚且喜,早啲知道消息故然好,但霎時間要我地嘔時間出黎update個blog,確係好鬼倉卒。

講返啲佳麗先,今年有成6位海外佳麗喎,拍得住90年代既人數,即係其實TVB一早預咗咁多入架啦,又講咩視乎本地佳麗質素先決定人數比例啫。本地佳麗剩返得9個,但都唔係全部精英入哂喎,之前新聞多多既MK嘉欣及闊面周秀娜等預咗唔會入,但連正正常常被睇高一線既叉腰蔡少芬,爽朗宣萱同索爆李雪瑩都唔入,如果唔係關合約問題事,就真係唔知關咩事喇!  反而「點解Miss係Miss」Lisa就入,實在太離奇喇!

好,講多無謂,不如睇下今年15位佳麗係點樣先啦

Gemma (海外佳麗)
外型師奶,但未致於冇得執既,佢係咪
就係26歲嗰位?

Giselle
面試亳不起眼,估唔到殺到入黎,
可以減下邪牌味會好啲

Gwen
Cool爆變親切,但都係好夾硬,
似會成傳媒針對對象嗰啲

Hyman (多倫多)
貌似大S,質素奇高,身型又高,
唔錯唔錯

Iris (加拿大)
即係黃嘉麗嗰啲咁囉

Janey (溫哥華)
佢呢啲款似選華姐多啲,仲要係代表
夏威夷嗰隻

Lena
正氣甄楚倩果然入,我對佢印象
幾好架喎,希望佢會有好成績啦

Lisa 劉雅儀
被指在2009年中華小姐環球大賽得
友誼小姐榮銜,果真係友誼小姐level,

Mayanne
港姐有不明文規定,有酒凹多數
冇運行,睇黎呢位佳麗要醒定啲

Nicole
由頭到尾都鍾意chok眼既佳麗,
好心自然啲啦

Rebecca 朱晨麗
一早鋪定好路選,微博都拎定個驗證,
個記招clip有記者嗌"呢個靚喎",但我
就對佢冇乜feel囉

Sandy
今趟塊面肥咗喎,記者話佢係「高眺楊采妮」喎,
希望真係係高,唔係只係高過楊采妮啦

Susan
淡淡定定tan版車婉婉,揀衫永冇失手

Whitney (倫敦)
驟眼睇有啲似郭羨妮,應該係有啲
外國血統

Wyling (多倫多)
我都係來自多倫多,但.....  我冇野想講囉


6 則留言:

Law 提到...

嘩~ 我以為Lisa應該會係15個之中最唔得果個架啦~ 點知最尾殺出一個wyling~ = ="

TT 提到...

@Law: 呢啲就係一山還有一山高喇!!

A.T. 提到...

Lisa唔係之前放上youtube帶埋眼鏡, 2:03果個咩?! 佢俾人話去錯地方架喎!!

A.T. 提到...

btw,呢個係我俾嘅分(video+硬照)~
Top 5 (in this order): Whitney, Giselle, Susan, Sandy, Lena
黑馬: Mayanne, Gwen
陪跑: Lisa, Wyling, Iris, Gemma
Gemma 60
Giselle 68.5
Gwen 64
Hyman 62
Iris 59
Janey 63.5
Lena 67
Lisa 54
Mayanne 65.5
Nicole 62.5
Rebecca 63
Sandy 67
Susan 68
Whitney 69
Wyling 56.5

dty 提到...

Iris同Lisa...無言!
點解好眉好貌一嗰女仔會改個名hyman咁核突!好在佢用個a唔係e啫。

匿名 提到...

個Wyling似係mix,有d 醜版Jan feel (Donald 個老婆)