2010-06-29

陳法蓉善改衫

陳法蓉日前在銅鑼灣出席一環保騷做宣傳,一身環保桃紅衫的她說:「我哋D藝人著過既衫,會俾人認得,所以我一係會送俾人做二手衫,一係會一衣多穿,自己DIY改下咁囉,變露背同吊帶乜都得。」被問到工作:「我都係主打拍廣告,除非有好劇本啦,唔係都唔會撞架喇。」一眾蓉迷真係失望咯。

同場亦有曾參選2000年健美小姐既時裝設計師施熙瑜,佢近年十分低調,但見到一眾教人及喬宏遺孀小金子撐住步行輔行器來捧場,施熙瑜大為激動,感人落淚。

陳法蓉常常保持作戰狀態,彷彿 
叫佢即刻去選都仲得!

施熙瑜: 好多謝你特登嚟捧我場呀, 嗚嗚...
小金子: 唔好喊啦, 傻女黎既
陳法蓉: 我包紙巾放咗響邊啫真係....
(設計對白)

沒有留言: