2010-04-01

梁麗瑩以死相勸阿媽

2004年港姐11號佳麗梁麗瑩(Heavenly),今日躍登蘋果日報A1頭版做新聞女王。據報道說梁麗瑩母親多年前被騙20萬後一直情緒憂鬱,前日Heavenly再次勸阻母親不要再胡亂服藥時,懷疑一時情緒激動,狂吞多粒藥丸。梁父見狀後送她入院,幸現無大礙。

Heavenly昨現身醫院,她向記者說:「之前一晚因為母親既事已經瞓唔到,我只想好好咁瞓一晚,可能食d藥溝雜咗,所以頭暈暈。」她續說:「話極佢都唔聽,係有d意氣用事囉,我真係唔係自殺,醫生話我冇事,叫我唔好一次過食幾隻藥。」

Heavenly原本英文名為Devily,因覺得Devil(魔鬼)太負面,所以年前改名為Heavenly (無言.....)。她03年選TVB Cover Girl得季軍,04年選港姐,8強也不入,當屆冠軍為徐子珊(蘋果寫係曹敏莉,又錯)。Heavenly落選後2005年在劇集「開心賓館」擔當一個戲份頗重的角色,其演技亦不錯,惟之後無而為繼,常當一些四五線角色,實在可惜。
梁麗瑩現身醫院,驟眼睇以為衛詩去驗毒添
Heavenly選2004港姐時官方照


沒有留言: